środa, 23 kwietnia 2014

Polecam na YouTube

Życie bywa nieprzewidywalne. Wczoraj zawiała mnie klima w pracy i potworny ból głowy zmusił mnie do zastosowania jedynego remedium, jakie zawsze mi pomaga na ten stan. Wróciłem z pracy i poszedłem spać. Działa zawsze! Co prawda zabrakło mi czasu na wszystko, co zwykle robię po robocie, co spowodowało, że miałem wyrzuty sumienia, zwłaszcza w odniesieniu do bloga, ale to minie.
Dziś stoczyłem marszobiegowa walkę z bankami w Polsce. Nie próbujcie nigdy zrealizować czeku w banku, jeśli nie macie tam konta. Na dobra sprawę jak macie konto w jakimś wirtualnym banku, to tez zapomnijcie. Po dwóch godzinach i sześciu różnych bankach, w końcu założyłem konto w jednym z nich i przekazałem czek do realizacji. Będę czekał na pieniądze około 4 -6 tygodni, ale naprawdę miąłem już dość… Jak ktoś Wam zaoferuje kasę czekiem inkaso, to nie łapcie się na to…albo napiszcie do mnie to Wam powiem jak to zrobić. Tylko nie liczcie na wypłatę kasy od ręki.
Jestem ztyrany jak koń po westernie i dlatego będzie trochę lakonicznie i raczej nie głęboko. Chce się z Wami podzielić tym, co regularnie oglądam i subskrybuję na YouTube. W większości są to kanały anglojęzyczne z prostej przyczyny – Polski YT trochę śpi i brakuje dobrych kanałów w interesujących mnie sprawach. Ale po kolei, bo kilka polskich pozycji się pojawi. Zaznaczę od razu, ze kolejność jest przypadkowa, to nie jest ranking J

Inaczej znany, jako TJ. Ten typ jest moim ulubieńcem. Jedzie po wszystkim i po wszystkich. Skupia się głównie na idiotyzmach religijnych w USA, ale potrafi pojechać na każdy temat. Prowadzi kilka innych kanałów i okazjonalnie sesje pytań i odpowiedzi na żywo na Google Hangout.








Pasjonat nauki i logiki. Naprawdę fenomenalne klipy z eksperymentami naukowymi i tłumaczeniem teorii naukowych. Plus wisienka na torcie, czyli krytyka religii, radykalnego feminizmu i ogólnie rzecz biorąc deblizmów. Stara się być w sowich wypowiedziach jak najmniej emocjonalny i rzeczowy, co oczywiście ku mojej uciesze nie zawsze mu wychodzi, zwłaszcza w kontrowersyjnych tematach. Polecam zwłaszcza jego cykl „Why do people laugh at creationists?” czyli 42 filmy krytykujące podstawowe założenia kreacjonizmu oraz doraźną krytykę w temacie.




Fan ostrego grania I ostrej jazdy po religijnych fundamentalistach. Nie opierdala się w ogóle. Jego zawierający 153 filmy cykl „Fuck Fox News” jest nie dość, że ostrą krytyką samej stacji FOX, to jeszcze powoduje, że można się posikać ze śmiechu, gdy do tego, co chrzanią w tej stacji dokłada swoje komentarze. Polecam tez serię „Cooter Report”, którą robi dla kanały SkepticFenceShow [https://www.youtube.com/user/SkepticFenceShow], który też polecam!






Kanał nieco innego typu. Otóż jest on jutubową wersją program telewizyjnego, który jest dostępny w Teksasie a jest organizowany i produkowany przez Atheist Community of Austin. Na dzień dzisiejszy jest 861 odcinków, każdy około godziny. Program rozpoczyna się od rozmowy prowadzących na wybrany temat, a następnie odbierane są telefony od widzów i zaczyna się jazda. Uwielbiam zwłaszcza dyskusje prowadzone przez Matta Dilluhunty’ego…ale to trzeba zobaczyć i usłyszeć J






Kanał Joe Rogana. Jak ktoś nie zna to do google marsz. Joe robi dwu-trzygodzinne podcasty/wywiady z różnymi ludźmi. Naprawdę warto obejrzeć jego dyskusję z Samem Harrisem, Maynardem Keenanem czy Dougiem Stanhope. O religii, życiu, narkotykach, muzyce i tysiącu innych spraw. Idealne na słuchawki do pracy J










Zamaskowany demaskator idiotyzmów. Dwukolorowe okulary I cylinder. Plus bardzo duże poczucie humoru. Nie wstawia dużo filmów, ale jak wstawia to boki zrywać. Polecam jego serię „Hello, I’m a Scientist” gdzie jedzie po bandzie z jednego z pseudo naukowców kreacjonistycznych. Warto!















Tak naprawdę to nie wiem, dlaczego oglądam tego żywiącego się ketchupem imigranta mieszkającego w Anglii, ale bawi mnie do rozpuku. Z niecierpliwością czekam na jego filmy, w których ze swoją charakterystyczną nutą gada co chce o kim chce i jak chce…jak dla mnie bomba!








Ten kanał i filmy na nim mnie rozjebały na funty. Jest psychodelicznie, strasznie i ja pierdolę…Jak już obejrzycie dwa dostępne już odcinki „Poradnika Uśmiechu”, to wejdzie na kanał KrainaX [https://www.youtube.com/channel/UCRDQmib4KZNnQQZmJT-6fyA] i pooglądajcie jak ludzie interpretują te jazdy…mnie zarówno same filmy Krainy Grzybów jak i ich interpretacja rozłożyły na łopatki. Moim zdaniem to jedno z ciekawszych zjawisk polskiego YT!
















Po prostu kot natchniony przez Boga poprzez Internet, który jest jego agentem. Masakrycznie śmieszna satyra na kreacjonizm i religijny fanatyzm. Jak ktoś ma dość poważnej walki na argumenty i konstruktywnej krytyki, to ten kocur potrafi poprzez absurdalny humor i próbę patrzenia na wszystko z perspektywy internetowego sierściucha wyśmiać wszystko…SUPER!









Wiem, że o kilku z powyższych kanałów już kiedyś pisałem, ale propagandy nigdy za wiele. Jak znacie jakieś warte uwagi kanały na YT to podsyłajcie, zawsze jestem głodny nowych źródeł informacji.

Na dziś to tyle.

Zapowiem tylko, że nie będę czekał na ukończenie Koranu w ramach Szkółki Niedzielnej. Oczywiście będę kontynuował, ale w piątek zainicjuje Modlitewny Piątek i rozpocznę czytanie Biblii. Tak na przekór, w święto muzułmanów Biblie, w święto chrześcijan Koran J

Oczywiście w sobotę Mały Wkurw, a jutro już coś dla Was mam…ale na razie sza…

Amen!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz