środa, 31 grudnia 2014

Reasonspawn w 2015 roku - plany, nie postanowienia

Koniec roku to okazja do podsumowań i snucia planów. I to też zrobię. Po prostu Wam powiem, co planuję w związku z Blogiem i pozostałymi moim aktywnościami w sieci na najbliższe miesiące.

Wieczorkiem wrzucę coś luźniejszego, podzielę się z Wami moimi odkryciami z ostatniego roku. Jakie kapele odkryłem, jakie ciekawe filmy obejrzałem, jakie książki zrobiły na mnie wrażenie. Ogólnie, pykniemy kulturalną pigułkę za 2014 rok J

Tymczasem…plany, plany, plany


CYKLE

Brudnopis Filozoficzny – wymagający cykl i dużo się przy nim uczę. Na bank będę go kontynuował i chyba forma się już ukształtowała. Pozostanę przy arbitralnym wyborze tematów. I zapowiadam, że czasem będę odpoczywał, więc jeśli raz na jakiś czas napisze – nie mam siły, nie chce mi się, nie mam głowy – proszę bez wrzasków…są dni strasznie niesprzyjające takim zabawom i musicie mnie zrozumieć J

Biblia – idziemy do przodu, konsekwentnie. Nie planuję przyspieszeń, ani zahamowań tego cyklu. Miałem w planach wcześniejsze ogarnianie ksiąg i wrzucanie eBooków, ale stwierdziłem, że to skórka za wyprawkę i całe księgi w tej formie będę wrzucał synchronicznie z końcem Księgi na blogu. Nie będę ich w formie eBookach rozdawał za free, żeby była jasność. Ale cena będzie minimalna, na jaką pozwala wydaje.pl, czyli 2PLN. Oczywiście dla chętnych…i tak macie całość na Blogu.

Trollowisko – jest nieźle, podoba mi się i dostaję od Was trochę materiałów, więc dopóki mi się nie znudzi – będzie obecny. Nie ma zagrożenia J

Koran – jestem w 69 surze na 114. W 87 surze zacznie się dziać, bo przejdziemy do okresu medyńskiego, gdzie Mahomet już tak się nie cackał. Zostały, więc 44 sury do skomentowania, w tym jest 20 krótszych niż 30 wersów, więc powinienem zamknąć temat w kolejnych dwudziestu odcinkach. Wtedy zrobię z całości eBooka i domknę w ten sposób Koran. I zrobimy plebiscyt – „Jaką kolejną świętą księgę wziąć na tapetę?”. Moim faworytem jest Księga Mormona, ale chyba pozwolę Wam zdecydować J

Szariat – miał być nieregularny i stał się BARDZO nieregularny. Chwilowa zawiecha. Ale będę go kontynuował. Jednak dla mnie najlepszym wyjściem jest wyznaczenie mu konkretnego dnia na realizację, bo inaczej nie ogarnę. Więc pewnie zaraz po Nowym Roku podejmę jakąś decyzję…


POZA BLOGIEM

PolskiAteista.pl – redaktoruję tam, więc część swojego czasu przelałem w tamtym kierunku. Na razie BETA, zapewne gdzieś w styczniu startujemy z pełną wersją i nie sądzę, żeby ilość potrzebnej tam pracy zmalała…więc, zapraszam J

Reasonspawn Exclusive – moje miejsce na portalu polskiateista.pl. Część wpisów wrzucam tam i linkuję tutaj, więc po prostu klikajcie J


Książka – pracuję nad książką. I to pracuje dość pilnie. Skończona część I, mocno zaawansowana część II. Jeśli nie trafi się jakiś Armagedon, to gdzieś w okolicach kwietnia/maja 2015 powinienem mieć ją gotową. Planuję wydanie jej własnym kosztem w druku, ale w niewielkich, jednorazowych nakładach. Numerowane kopie, personalizowane wpisy dla kupujących itd. Z resztą zobaczycie już niedługo J


NOWOŚCI

SPISEG – chciałbym zacząć pisać o teoriach spiskowych w regularnych cyklach. Jednak nie tygodniowych, bo obalanie tych banialuków wymaga sporej pracy. Jeszcze podejmę decyzję czy będę to robił raz w miesiącu, czy częściej. Detali dowiecie się z pierwszego odcinka, pewnie gdzieś w okolicach końcówki stycznia J

PSEUDONAUKA – kolejny cykl. Na pewno będę go dzielił miedzy Reasonspawn, a Reasonspawn Exclusive. Detali nie mam, nie wiem, kiedy wystartuję. Wszystko jeszcze w trakcie wykluwania się.

CYKL FABULARNY – planuję to od samego początku istnienia bloga. Chciałbym zaproponować czytelnikom współtworzenie cyklu fabularnego. Ja dostarczę tło, początek historii, bohaterów itd. Resztę stworzycie Wy. Mam przemyślany świat, zarys bohaterów. Muszę popracować nad mechaniką współpracy z czytelnikami nad budowaniem odcinków cyklu. Czy będę przyjmował pomysły, całe, gotowe treści…tego nie wiem. Zobaczymy. Ale to raczej druga połowa 2015…znam swoje ograniczenia J

YOUTUBE – to jest dla mnie największe wyzwanie i największy znak zapytania na ten nadchodzący rok. Mam potrzeby sprzęt, oprogramowanie, tematy, filmy do objechania…brakuje jednego – CZASU. Chciałbym wejść w YT z dodatkowym kontentem dla Reasonspawn, ale po prostu wiem, ile czasu zajmuje nagrywanie, montowanie i cały ten cyrk. Nikt nie zrobi tego za mnie…a nadal muszę pracować zawodowo. Zatem bez obietnic, ale z tematem z tyłu głowy. Może w wolnej chwili zrobię sobie, chociaż fajne intro animowane…tylko skąd wolna chwila…


Jak widzicie jestem dość konkretnie obłożony. Oczywiście cały czas chcę się także wsłuchiwać w Wasze głosy, więc jeśli macie jakieś sugestie, uwagi, propozycje – walcie śmiało!

Wieczorkiem zrobię podsumowanie 2014 roku, tak jak zapowiadałem na początku tego wpisu. 

Tymczasem – czekam na Wasz odzew. Ciekawy jestem jak z perspektywy ostatniego roku postrzegacie tego bloga, o byście chcieli w nim zobaczyć, przeczytać. Nie ma tematów tabu, głupich pytań…jest tylko momentami przepracowany Jakub ;)


Trzymajcie się J

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz