niedziela, 13 lipca 2014

KOMUNIKAT – koniec urlopu…


Drodzy czytelnicy, goście i wszelkiej maści zapuszczający w to miejsce swoją uwagę osobnicy.
W dniu dzisiejszym kończę swój urlop i wracam od jutra do pracy zawodowej.

Piszę o tym, dlatego, że przez cały czas urlopu pisałem intensywniej niż wcześniej i po prostu więcej.
Od jutra, niestety nie będę dysponował całym czasem na pisane, więc ilość moich wpisów nieco zmaleje.
Wszystkie cykle – Biblia, Koran, Kreacjonizm – zostają bez zmian i będę je prowadził regularnie, aż do wyczerpania materiału. 

Być może jak wrócę do stałego kontaktu z naszym społeczeństwem, wróci też sobotni MałyWkurw, ale szczerze wolałbym, żeby nie musiał J

Jeśli w jakimś dniu nie pojawi się wpis, to szukajcie informacji na FanPage - REASONSPAWN
Tam też chciałbym, żebyście wrzucali mi pytania, na które chcecie, żebym odpowiedział na tym blogu.


Dzisiejszy temat o Witaminie C podrzucił mi wczoraj w knajpie Przemek i jemu „z dołu” za to dziękuję.

Na jutro mam już temat podrzucony przez Wacława (Dzięki!) i zastanowię się nad tym, jak jako osoba niewierząca można obchodzić żałobę i rocznicę śmierci bliskiej osoby.

Mam też do rozwalenia definicję racjonalizmu, którą mi zasugerował Grzegorz, któremu też dziękuję za pchnięcie mnie w tym kierunku.

Pojawi się na pewno temat faktycznego udziału ludzi wierzących i religijnych w nauce (sugestia niebezpośrednia Milosa).

Na te kwestie spróbuję odpowiedzieć w tym tygodniu. Plus zapewne kilka tematów bieżących i spontanicznie wpadających mi do głowy.


Na następny tydzień, poza cyklami, mam nadzieję, że od Was też dostanę jakieś sugestie i pomysły.
Bo chciałbym rozmawiać o kwestiach, które nie tylko mnie nurtują i interesują, ale także o tym, co Was ciekawi, a mi na pewno rozszerzy horyzonty i pchnie do uczenia się nowych rzeczy, poszukiwań i ciekawych lektur.

Dziękuję wszystkim za lekturę i dyskusje wszędzie gdzie docierają moje teksty i cieszę się, że pomimo różnicy zdań, możemy po prostu o pewnych kwestiach rozmawiać, bo jest bardzo ważne dla mnie J


Zatem do jutra i miłego niedzielnego popołudnia!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz